Masz pytania dotyczące naszego sklep?
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania.
Zamówienie
Jak mogę zrobić u Państwa zamówienie?
Wybrane produkty z naszej oferty, należy dodać do ,,koszyka’’. Jeśli już dodaliśmy wszystkie interesujące nas produkty, należy kliknąć „zrealizuj zamówienie”. Następnie należy uzupełnić dane do wysyłki, wybrać sposób dostawy i formę płatności. Teraz wystarczy nacisnąć przycisk ,,zamawiam i płace’’ i czekać na swoją paczkę. Uwaga! Zamówienie można złożyć:
- Zamówienia, można dokonać po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej.
- Zamówienie drogą telefoniczną
- Zamówienie przez Instagram
Jak długo czekamy na zamówiony towar?
Cały asortyment, który jest wystawiony na nasze stronie internetowej jest dostępny od ręki.
W niektórych przypadkach w opisie produktu znajduje się czas realizacji, który może być wydłużony, dlatego też prosimy o sprawdzenie zakładki "opis produktu".
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, wszelkie numery kontaktowe znajdują się na stronie kontaktu.
W jakim czasie mogę spodziewać się zwrotu środków na konto?
Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia przez kuriera do nas paczki.
Czy jest możliwość odszycia większego rozmiaru niż XL?
Tak, jest możliwość odszycia większego rozmiaru. Jest to zależne od tkaniny, i jej dostępności.
Czy jest możliwość szycia indywidualnego?
Tak oczywiście jest taka możliwość, prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 690 818 718
Czy cały asortyment który jest na stronie internetowej również znajduje się w Atelier ?
Tak, cały asortyment który znajduje się na stronie internetowej jest również w Atelier.